Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
Библиотека
Вивчення творчості М. Коцюбинського на засадах етнопедагогіки
[ Скачать с сервера (47.4 Kb)
]
| 10.10.2013, 23:01 |
Тема: Вивчення творчості М. Коцюбинського на засадах етнопедагогіки. Мета:
продовжити ознайомлення учнів з життєвим і творчим шляхом письменника;
розкрити творчість М. Коцюбинського з точки зору української
етнопедагогіки, ознайомити учнів з науковими термінами (етнос,
етнографія, етнопедагогіка); розвивати навички зіставлення, аналізу та
синтезу вивченого, викликати інтерес до обговорюваної теми, створюючи
атмосферу зацікавленості кожного учня в результатах діяльності;
виховувати прагнення знати й зберігати традиції, звичаї рідного краю,
виховувати наполегливість у досягненні мети, високодуховні риси
характеру. Учні повинні знати: - Зміст творів М. Коцюбинського «Ялинка», «Харитя», «Маленький грішник», «Дорогою ціною»; - Оглядово зміст творів «Intermezzo», «Коні не винні», «Тіні забутих предків», «Fata morgana» (підготовлені учні); - Жанрові особливості творів (оповідання, повість, новела). Учні повинні вміти: - Визначати різницю між епічними творами; - Уміти висловлювати свою думку з приводу прочитаного й почутого; - Визначати тему, головну думку твору; - Характеризувати героїв твору на основі їхніх вчинків і поведінки з точки зору звичаїв українського народу; - Знаходити елементи етнопедагогіки в прочитаних творах і доводити свою думку; - Працювати в групах, оцінювати свою роботу й роботу товаришів. Домашнє завдання, яке учні готували до цього уроку: - Прочитати вищеназвані твори, підкреслити чи виписати цитати, в яких говориться про побут, звичаї, обряди українців; - Підготувати цікаві фрагменти біографії письменника; - Уміти дати коротку характеристику прочитаним творам. Обладнання
уроку: виставка книг письменників, які у своїх творах описували народні
звичаї, обряди, побут (М. Коцюбинського, І. Нечуй-Левицького, І.
Котляревського, Т. Шевченка, Г. Сковороди…); підручники, зошити з
літератури, тлумачні словники, аркуші з надрукованими елементами
етнопедагогіки; плакат-схема (див. додаток); (на дошці) тема уроку,
епіграф, крилаті вислови письменників, педагогів. Тип уроку: Урок-семінар
Народ – живе, вічне джерело педагогічної мудрості. В. О. Сухомлинський Хід уроку І. Організаційно-вступна частина Підготовка учнів до роботи, створення психологічного настрою, оголошення теми уроку. Учитель:
Сьогодні на уроці ми продовжимо ознайомлення з творчістю українського
письменника М. Коцюбинського, згадаємо його твори, як вивчали в молодших
класах, продовжимо роботу над повістю «Дорогою ціною», а також
познайомимось з творчим доробком письменника, якій більш ґрунтовно
будемо вив чати в старших класах.
Полный текст можно скачать с сервера |
Категория: Украинский язык и литература | Добавил: Stalker
|
Просмотров: 407 | Загрузок: 188
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|