Вторник, 14.05.2024, 16:01
Приветствую Вас Гость | RSS

Муниципальное бюджетное общеобразовательное учреждение "Мускатновская школа" Красногвардейского района Республики Крым

Главная Мой профиль Выход Вход
Решаем вместе
Есть предложения по организации учебного процесса или знаете, как сделать школу лучше?
АНКЕТИРОВАНИЕ
НЕЗАВИСИМАЯ ОЦЕНКА
Поиск
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Библиотека

Главная » Файлы » Учебные предметы » Украинский язык и литература

Вивчення творчості М. Коцюбинського на засадах етнопедагогіки
[ Скачать с сервера (47.4 Kb) ] 10.10.2013, 23:01
Тема: Вивчення творчості М. Коцюбинського на засадах етнопедагогіки.
Мета: продовжити ознайомлення учнів з життєвим і творчим шляхом письменника; розкрити творчість М. Коцюбинського з точки зору української етнопедагогіки, ознайомити учнів з науковими термінами (етнос, етнографія, етнопедагогіка); розвивати навички зіставлення, аналізу та синтезу вивченого, викликати інтерес до обговорюваної теми, створюючи атмосферу зацікавленості кожного учня в результатах діяльності; виховувати прагнення знати й зберігати традиції, звичаї рідного краю, виховувати наполегливість у досягненні мети, високодуховні риси характеру.
Учні повинні знати:
-    Зміст творів М. Коцюбинського «Ялинка», «Харитя», «Маленький грішник», «Дорогою ціною»;
-    Оглядово зміст творів «Intermezzo», «Коні не винні», «Тіні забутих предків», «Fata morgana» (підготовлені учні);
-    Жанрові особливості творів (оповідання, повість, новела).
Учні повинні вміти:
-    Визначати різницю між епічними творами;
-    Уміти висловлювати свою думку з приводу прочитаного й почутого;
-    Визначати тему, головну думку твору;
-    Характеризувати героїв твору на основі їхніх вчинків і поведінки з точки зору звичаїв українського народу;
-    Знаходити елементи етнопедагогіки в прочитаних творах і доводити свою думку;
-    Працювати в групах, оцінювати свою роботу й роботу товаришів.
Домашнє завдання, яке учні готували до цього уроку:
-    Прочитати вищеназвані твори, підкреслити чи виписати цитати, в яких говориться про побут, звичаї, обряди українців;
-    Підготувати цікаві фрагменти біографії письменника;
-    Уміти дати коротку характеристику прочитаним творам.
Обладнання уроку: виставка книг письменників, які у своїх творах описували народні звичаї, обряди, побут (М. Коцюбинського, І. Нечуй-Левицького, І. Котляревського, Т. Шевченка, Г. Сковороди…); підручники, зошити з літератури, тлумачні словники, аркуші з надрукованими елементами етнопедагогіки; плакат-схема (див. додаток); (на дошці) тема уроку, епіграф, крилаті вислови письменників, педагогів.
Тип уроку:  Урок-семінар

Народ – живе, вічне джерело педагогічної мудрості.
В. О. Сухомлинський
Хід уроку
І. Організаційно-вступна частина
    Підготовка учнів до роботи, створення психологічного настрою, оголошення теми уроку.
Учитель:  Сьогодні на уроці ми продовжимо ознайомлення з творчістю українського письменника М. Коцюбинського, згадаємо його твори, як вивчали в молодших класах, продовжимо роботу над повістю «Дорогою ціною», а також познайомимось з творчим доробком письменника, якій більш ґрунтовно будемо вив чати в старших класах.




Полный текст можно скачать с сервера
Категория: Украинский язык и литература | Добавил: Stalker
Просмотров: 407 | Загрузок: 188 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
КРЫМСКАЯ ВЕСНА
СВОИХ НЕ БРОСАЕМ

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz