Вторник, 14.05.2024, 12:03
Приветствую Вас Гость | RSS

Муниципальное бюджетное общеобразовательное учреждение "Мускатновская школа" Красногвардейского района Республики Крым

Главная Мой профиль Выход Вход
Решаем вместе
Есть предложения по организации учебного процесса или знаете, как сделать школу лучше?
АНКЕТИРОВАНИЕ
НЕЗАВИСИМАЯ ОЦЕНКА
Поиск
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0

Библиотека

Главная » Файлы » Воспитательная работа

У дружбі наша сила
[ Скачать с сервера (214.0 Kb) ] 10.10.2013, 22:17
Психолого-педагогічне обґрунтування вибору теми і форми заходу:
        В різних вікових групах взаємини дружби мають особливі риси, вивчення яких важливе для складання ефективних виховних програм. Дитяча дружба безпосередня й не рефлективна. Вона пов’язана передусім з груповою діяльністю (ігровою). Тому у менших дошкільнят моральні якості при оцінці однолітків посідають друге місце після якостей, що сприяють успіхові ігрової діяльності. Як правило, сама оцінка якостей ровесників дається в цьому віці за ставлення до себе. З віком у дитини розвивається здатність оцінювати моральні якості товаришів за ставленням до інших, колективу в цілому.
    У шкільному віці спостерігаються дальші ускладнень розглядуваних проблем, посилюється індивідуалізація спілкування.
    Що ж відрізняє дружбу від інших міжособистісних відносин і прихильностей? Передусім дружба є почуттям само оцінним. Вона - само по собі благо. Якщо в ділових стосунках людина використовує іншого як засіб для досягнення певної мети, то друзі допомагають один одному, що й знайшло своє відображення у словах: «Не в службу, а в дружбу». Дружба – не послуга, за неї не дякують, зазначав Г. Р. Державін.
Виховний захід проводився у формі вистави , що дозволило допомогти дітям розкрити їх таланти, здібності, вміння поводитись на сцені.
Мета:
-    Розширити і поглибити поняття дружби і товаришування - цих важливих показників вихованості учнів, виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів; вміння бачити хиби у своїй поведінці й виправляти їх.
Завдання:
-    Емоційного стимулювання. Стимулювати почуття відповідальності за того, з ким дружимо. Почуття значимості існування друга в житті кожної людини.
-    Направленої мотивації. Усвідомити потребу кожної людини в існуванні друзів, у відчутті, яке дає дружба, як необхідну умову добробуту особистості.
-    Пізнавальні. Сформувати знання хто такий друг і що таке дружба.
-    Адаптивні. Уміння проявити бережне ставлення до дружби; тактовно вказати на недоліки друга.
Обладнання: Вислови про дружбу, аудіозапис сучасної розважальної музики, плакати з прислів'ями та приказками на тему дружби («Друга шукай, а знайшов — тримай», «Дружба та братство дорожчі за багатство», «Друг пізнається у біді», «Недруг піддакує, а друг сперечається», «З другом веселіше у радості легше у біді» та ін.),
Підготовка: проведення масової пошукової  роботи з приводу висловів про дружбу; створення стендів «У дружбі наша сила», стінгазети «Про дружбу і товаришування»; проведення бесід.
Етапи проведення: попередня робота: повідомлення і ознайомлення про проведення виховного заходу; ознайомлення дітей із сценарієм; колективне планування: обговорення мети виховного заходу; розподіл ролей; вислуховування пропозицій щодо проведення; планування підготовки виховного заходу; обрання ради заходу; колективна підготовка роботи; реалізація КПР; колективне обговорення.

Сценарій
„Добре там живеться, де гуртом сіється й ореться”
Виховний захід відбувається в класній кімнаті. Приміщення святково прикрашене повітряними кульками, яскравими плакатами з прислів'ями та приказками.



Полный текст можно скачать с сервера
Категория: Воспитательная работа | Добавил: Stalker
Просмотров: 670 | Загрузок: 366 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
КРЫМСКАЯ ВЕСНА
СВОИХ НЕ БРОСАЕМ

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz